duminică, 18 ianuarie 2009

Raspuns D-lui Tolcea

***

D-le Tolcea


Colegul Alex Ceteriga imi semnaleaza pe blog ca v-ati trezit cu chef de harta si neavand cu cine sa boxati ati decis sa incrucisati manusile cu mine. Bine. OK. Insa de la bun inceput as dori sa precizez foarte clar cateva amanunte.


1.Ce am postat eu anterior pe blogul Dumneavoastra era doar o parere si o optiune. Aceea de a nu va mai parcurge blogul. Nu exista nici o jignire directa adresata Dumneavoastra, o personalitate timisoreana pe care am apreciat-o si inca - intr-o anumita masura – o apreciez.Nu vad de ce ati facut dintr-o musca un ditamai ursul. Dar, poate, acesta este exercitiul Dumneavostra de admiratie fata de Dl. Basescu, necesar din punct de vedere profesional pentru a ramane in functia de director de Muzeu. Nu stiu si nu ma intereseaza.


2.Spuneti ca nu va cunoasteti interlocutorul. Iata ca acum il si cunoasteti. Datele mele personale sunt trecute acum in profilul de pe blog. Insa, pentru informarea Dumneavoastra, de obicei blogurile care nu apartin personalitatilor publice au denumiri impersonale. De Moş Călifar ati auzit? Dar de onorabilii domni Moshe & Mordechai ? Poate de Zoso? Dar de Bataiosu’? Atentie! Activitatea de blogging incepe sa fie asociata jurnalismului. Ma faceti sa imi schimb parerea despre profesionalismul Dumneavoastra.


3.Imi spuneti ca arunc „cu scârnă și flegme în câțiva intelectuali de marcă ai României”. Printre care si Patapievici. Dumneavoastra vi se pare normal ca un om care in mai toate scrierile sale loveste in poporul roman si in simbolurile sale sa detina functia de presedinte al Institutului Cultural Roman? Faceti abstractie de eventual prietenie care va leaga de individ. Puneti-va in situatia observatorului neutru. Este normal? Va las a va raspundeti singur. Parerea mea este déjà formata.


Daca, in virtutea acestei posibile prietenii care va leaga , textul meu ar ajunge si la urechile lui Patapievici, as fi fericit. Chiar daca individual s-ar simti lezat si ar cere satisfactie intr-o instanta. Nu ma dau in laturi sa arat si acolo cine conduce ICR. Aveti datele personale acum, le-ati dorit cu ardoare.


Inchei asigurandu-va de aprecierea mea fata de profesionalismul dovedit in timpul cursurilor pe care le tineti la UVT. Din pacate atat a mai ramas.


Traian Briceag

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu