miercuri, 11 noiembrie 2009

Zvonuri de Bacau. Un Iancu premier :)


***

Va spune ceva fata domnului din imaginea de mai sus? Marturisesc ca pana  mai ieri nici mie nu imi spunea mare lucru. Pana cand o sursa de-a lui Garcia - bine infipta in PSD, cu urechiutele facute palnie catre Hrebenciuc - i-a atras atentia acestuia ca acest domn, Iulian Iancu, este febletea Bacauanului pentru functia de premier. Hmmm, am spus, cine dracu este acest Iancu?  Apoi mi-am adus aminte de scandalul Sterling in care, alaturi de gura de tun a PD - ului, Ioan Talpes, acesta tragea din toate pozitiile in Calin Tariceanu.

Pai cum dom'ne - il intreb pe amicul pesedist - si Klaus Johannis?  "Klaus Johannis?" - intreaba el mirat. "Pai asta ramane la Sibiu, e cald si bine acolo". Se pare ca Geoana nu prea a gustat declaratia facuta de catre primarul Sibiului, precum ca el l-ar prefera pe Antonescu ca si presedinte. Vinerea trecuta i s-a propus edilului sa devina membru PSD cu acte in regula. Acesta a refuzt pe considerentul ca "nici Nastase, in 2004, nu m-a putut convinge sa fac acest gest, de ce l-as face acum?"

Iulian Iancu se lauda in CV - ul oficial ca ar fi urmat  intre 1993 si 1998 - University Business School - Oxford, Marea Britanie, specialitatea management. Cinste lui, dar pentru a guverna o sa aiba nevoie de o majoritate parlamentara. Basca o numire din partea presedintelui, indiferent de numele acestuia din urma. Greu, chiar daca sprijinitorul tau se numeste Viorel Hrebenciuc. Ba chiar unii ar zice ca este cu atat mai greu pentru el.

Aceiasi sursa l-a avertizat pe Garcia sa fie atent la noua triada bacauana, Viorel Hrebenciuc, Iulian Iancu si Gabriel Vlase, in caz ca Prostanel va deveni presedinte. De urmarit!

9 comentarii:

  1. Nu-mi place Iulian Iancu. E un tip care are o părere foarte bună despre el însuşi şi, pe deasupra, e un inamic făţiş al liberalilor. Prin urmare, şi al liberalismului, indiferent cine l-a propagat sau îl propagă. În concluzie, ca în preambul: nu-mi place!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata. Ma gandeam ca, in conditiile in care majoritatea parlamentara il vrea pe Johannis premier, in ideea "depolitizarii" macar partiale a Guvernului, iar Mircea Geoana s-a inclus in majoritatea constituita, atunci si el il vrea tot pe Johannis premier. Fara sa-l inscrie in PSD. Ca atunci nu am facut nimic. S-a suparat ca neamtul l-ar vrea pe Antonescu presedinte? Pai de ce? O fi Johannis un fel de apolitic, nu are treaba cu partidele principale din Romania, dar asta nu inseamna ca nu are voie sa nu il placa in mod deosebit pe Geoana. Ca il prefera pe Crin, nu ma surprinde. Iar acest Iancu, eu habar nu am cine e. Probabil ca nici nu am pierdut nimic...

    RăspundețiȘtergere
  3. A fost aruncat in fata prea devreme, are o imagine sifonata.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Codrin

    E bine facut. Reprezentativ.


    @ Florin

    Stai linistit, nu vorbea el in scandalul Sterling. Vocea era a lui dar textul era conceput de Hrebe. Stii si tu cum se negociaza; bau-baul intr-o mana iar cu cealalta mangai fata interlocutorului.


    @Ada

    Se pare ca in ultimele zile dl. Geoana este tot mai suparat. Vezi si episodul cu "Nemernicii dracului" de ieri. Oare de ce? Risc eu un raspuns: cifrele din sondaje facute publice nu prea concorda cu realitatea intalnita pe teren.

    @ Victor

    Este un balon de incercare. Pozitia oficiala a PSD - ului este pentru sustinerea lui Johannis. Iancu a aparut ca si varianta de discutie in interiorul partidului. Oricum interesant, nu?

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper ca nu a facut la univ. aia cum a facu Duda si Eba!

    Asa ca prezenta chiar pare chiudat de ok, dar cum aparentele inseala ...

    Mie-mi e frica de cine ar putea iesi. Sa ma bucur ca nu mai e base si e geoana? ca e oprescu? antonescu? sunt atat de multi flamanzi pe langa ei de la criza asta incat ...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ionut, eu pot sa iti spun cea ce simt eu; slava Domnului, pe tine te-a inzestrat Doamne-Doamne cu o minte ascutita, peste medie, si nu esti o persoana care sa se lase influentata de aparente. Insa eu cred ca, pentru intaia data dupa 1989, romanii pot alege un presedinte care sa nu fi avut NICI O LEGATURA cu fostul regim. Si este mare lucru.

    Gandeste-te ca americanii au cautat un presedinte care sa nu sufere de sindromul World War II pana in 1992. Deci aproape 50 de ani. Noi avem sansa de a ne rupe mult mai repede de sindromul comunistoid. Nu iti pot spune "voteaza Antonescu" pentru ca nici eu nu sunt genul care sa bage pe gat cuiva o idee si nici tu nu ai personalitatea tipului care accepta orice.

    Antonescu reprezinta insa o sansa reala pentru Romania; uneori regret ca nu intra in albia de porci alaturi de ceilalti, pentru a avea sanse mai mari de a fi ales. S-ar putea ca politicianul Antonescu sa fie doar un produs de nisa, nu stiu. Dar sunt destule persoane in jurul meu pe care le aud ca s-au saturat de balacarelile acestea zilnice care au loc in politica noastra.

    Eu nu l-am votat niciodata pe Ion Iliescu. Nici macar in 2000. Dar trebuie sa recunosc anumite calitati de lider care a facut din Iliescu un adevarat presedinte de republica.

    Poate ca totusi a venit si vremea bunului simt, a gravitatii benigne in politica aceasta. Vom vedea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Iancu este un dobitoc.Nu va fi prim ministru.

    RăspundețiȘtergere
  8. Tony

    Nu stiu, nu il cunosc personal. Tu il cunosti?

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca e sa fim cinstiti, mie mi se pare cel mai potrivit Geoana, ma refer la calitati si trecut, dar cand stai si te uiti ca e asa de usor influentat de Marean parca-ti vine sa-l injuri in engleza pe care el o stapaneste asa de bine.

    Ungurul e chiar misto, dar cum e indoctrinat cu nebunia ungureasca de la noi ... se pot intampla dezastre!

    Antonescu este ca un Crin. Pare un baiat cuminte, dar nu stiu daca e chiar potrivit pentru functia asta, ma rog, eu m-am decis de mai mult timp si-l voi vota pe el ... cum e vorba aia "Raul mai mic!". Zic asta pentru ca pentru mine nu e un argument suprem faptul ca nu a fost comunist! Sa dea Dumnezeu ca pe 6 sa ne bucuram si de bucuria cuiva si de necazul altcuiva! :)

    RăspundețiȘtergere