duminică, 6 aprilie 2014

Definiția animalului politic post-decembrist: Traian Basescu

***
Dezbaterea finala pentru prezidentialele din 2009, Basescu contra Geoana. Priviti-l pe Traian Basescu cum il simte ezitant pe Geoana si  il executa fara nici cea mai mica urma de regret. Un exemplu de cum poate fi folosit cu maxim de eficienta binomul informatie-acuzatie. Nu intru in amanunte asupra modului in care Traian Basescu a intrat in posesia acelei informatii cu vizita lui Geoana la Vantu, pana la urma nu acesta este esentialul, insa modul in care Basescu devine procuror in aceasta dezbatere este absolut formidabil.
De fapt singurul animal politic adevarat din Romania ultimilor douazeci de ani a fost si inca este acest om, Traian Basescu. Un carnasier care a simtit intotdeauna slabiciunea adversarului, transformandu-l aproape intotdeauna in prada/victima. Nu stiu cum vor fi judecate la scara istoriei cele doua mandate prezidentiale ale acestuia, nu stiu cat de benefica a fost prezenta lui la Cotroceni timp de zece ani dar, din punct de vedere strict politic, Traian Basescu poate preda oricand lectii de supravietuire. Problema insurmontabila pentru cei care incearca sa il copieze este aceea ca, cu anumite insusiri trebuie sa te nasti, ele neputand fi dobandite.

4 comentarii:

  1. Clar, cel mai bun animal politic de pradă din România, motiv pentru care a cam şi prădat cam mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi foarte fericită din viața mea datorită ajutorului pe care mi l-a oferit Dr.saguru, ajutându-mă să-mi recuperez fostul soț cu magia și vraja lui de dragoste. Am fost căsătorit de 6 ani și a fost atât de îngrozitor pentru că soțul meu mă înșela cu adevărat și dorea să divorțeze, dar când am dat peste Dr. Saguru e-mail pe internet despre cum a ajutat atât de mulți oameni să-și recapete fostul și ajuta la repararea relatiei. și îi face pe oameni să fie fericiți în relația lor. I-am explicat situația mea și apoi i-am cerut ajutorul, dar spre surprinderea mea, mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și iată că acum sărbătoresc pentru că soțul meu s-a schimbat total definitiv. Întotdeauna vrea să fie lângă mine și nu poate face nimic fără cadoul meu. Îmi place foarte mult căsnicia mea, ce sărbătoare grozavă. Voi continua să depun mărturie pe internet pentru că Dr. Saguru este cu adevărat un adevărat vrăjitor. AI NEVOIE DE AJUTOR ATUNCI CONTACTATI ACUM DOCTORUL SAGURU PRIN EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau whatsapp +12098373537 El este singurul raspuns la problema ta si te face sa te simti fericit in relatia ta. și și el perfect în
      1 Vraja de IUBIRE
      2 CÂȘTIGĂ EX-ÎNAPOI
      3 FRUCLE PANTECULUI
      PROMOVARE 4 VRAJI
      5 PROTECȚIA VRAJILOR
      6 Vraja de afaceri
      7 Vraja de MUNCĂ BUNĂ
      8 Vraja de loterie și Vraja de caz de instanță

      Ștergere
  2. Numele meu este Darci Lyne. Aceasta este o zi foarte fericită din viața mea datorită ajutorului pe care mi l-a oferit dr .nosakhare pentru a mă ajuta să-mi recuperez fostul soț cu vraja sa de dragoste și magie. Am fost căsătorit de 6 ani și a fost atât de groaznic pentru că soțul meu a înșelat cu adevărat și a căutat un divorț, dar când am întâlnit pe e-mail Dr..nosakhare pe internet despre cum a ajutat atât de mulți oameni să-și recupereze și să ajute repara relația și face oamenii fericiți în relația lor. Mi-am explicat situația și apoi am căutat ajutorul lui, dar spre marea mea surpriză, mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și că acum sărbătoresc, pentru că soțul meu s-a schimbat total în bine. Întotdeauna vrea să fie alături de mine și nu poate face nimic fără prezentul meu. Mă bucur cu adevărat căsnicia mea, ce sărbătoare grozavă. Voi continua să depun mărturie pe Internet, deoarece Dr..nosakhare este un adevărat rol de vrăji. NEVOIE DE AJUTOR? A LUA LEGATURA
      -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
    îl puteți adăuga și pe aplicația Whats: +2349083639501
    El este singurul răspuns la problema ta și te face să te simți fericit în relația ta. Și este perfectă și în relația ta.
    îți dorești fostul înapoi?
    vrei o vraja de dragoste pentru un nou iubit?
    Soluție de problemă pentru copii?
    Soluție de problemă financiară?
    Erectie slabă și ejaculare rapidă?
    soluția la boli și boli ale organismului
    Toate tipurile de soluții de problemă prin astrologie?
    Soluția problemei divorțului?

    RăspundețiȘtergere