marți, 27 ianuarie 2009

Coerenta domnului Presedinte

***


Base ar trebui internat intr-o clinica de dezalcoolizare. Cred ca aceasta este singura explicatie pentru luarile lui de pozitie contradictorii din ultimele luni.

Daca nu este vorba de alcool atunci avem o problema mai grava. Avem un presedinte dement care trebuie internat la ospiciu. Pentru ca doar inclinatia individului catre minciuna nu explica non-sensurile din exprimarea prezidentiala.

Am cateva intrebari pt. Basescu:
1.Este benefica sau nu prea Ordonanta lui Boc cu privire la cumulul salariu/pensie?

2.Este bun pentru tara un acord cu FMI - ul sau nu?

3.Rusia ar trebui sa devina un partener strategic pentru Romania sau nu?

4.Exista sau nu o organigrama a functilor din administratie care ar trebui respectata de orice guvern?

Si ar mai fi multe!

Sper ca dupa ce vor trece aburii alcoolului presedintele sa declare si ceva coerent. Pentru ca eu ma rog ca alcoolul sa fie cauza incoerentei discursului prezidential!

3 comentarii:

  1. Domnule, aseara am gresit un pic cantitatea de alcool, asa ca m-am trezit din somn pe la 4 dimineata si ma simteam foarte rau, iar in capul meu era vraiste. Am deschis televizorul si m-am uitat degeaba la niste chestii. Nu intelegeam nimic, absolut nimic. Asadar, iti spun, pe baza experientei presonale: e vorba de alcool. Deci stai linistit, nu e ceva mai grav, e doar vorba de alcool.

    RăspundețiȘtergere
  2. P.S.
    Intr-o zi de lucididate perfecta am reusit sa patrund in stufoasa gindire prezidentiala. A fost un fel de epifanie, sau asa ceva. Fii bun si arunca un ochi pe blogul meu, ca sa te edifici mai bine.

    Cu stima,

    Zorba

    RăspundețiȘtergere
  3. prea patimas, prea categoric. mie nu-mi pasa de basescu, dar il aveti dupa chipul si asemanarea voastra.
    poate ca totusi aveti si voi momente in viata reala in care nu sunteti atat de "coerenti". in care realizati, cel putin in dimineata de dupa seara in care l-ati citit pe dostoievski, ca unele probleme pot fi intr-adevar privite din mai multe puncte de vedere fara ca asta sa fie o crima.
    inteleg ca domniile voastre nu se "aburesc" niciodata cu vapori de alcool... cum se explica atunci limbajul si apelativele pe care le folositi pentru a va face auziti?
    mult noroc... cu fruncea voastra cu tot.

    RăspundețiȘtergere